Oranje Vereniging Voorhout gaat Crowdfunden

Op Koningsdag 27 april start de jubilerende 70-jarige Oranje Vereniging Voorhout met een crowdfundingsactie ten behoeve van de Oranje Proms 2016.

2016 wordt een extra feestelijk ‘Oranje’jaar.  Als hoogtepunt van de Najaarsfeesten gaat de Oranje Vereniging opnieuw dat groots muzikaal evenement organiseren… Op vrijdagavond 16 september vindt tussen 20.30 – 22.00 uur de tweede Voorhoutse ‘Oranje Proms’ plaats op het Kerkplein te Voorhout.

Het doel is: een “Oranje Pop meets Classic, een concert te verzorgen VOOR en DOOR Voorhouters.”

In 2011 was Voorhout voor de eerste keer getuige van dit gratis muzikaal festijn. We gaan nu in 2016 voor de overtreffende trap in een nog groter spektakel: Oranje Proms ’16.

Om die doelen te bereiken is geld nodig. Naast onze partners en onze sponsors doet de Oranje Vereniging dit keer ook een beroep op alle inwoners van Voorhout middels de aanstaande crowdfunding. Crowdfunding is dé mogelijkheid voor eenieder om de Oranje Proms’16 te ondersteunen. Het startschot daarvoor wordt gegeven op woensdag 27 april tijdens de Oranjefeesten.