Afscheid voorzitter Ton Wolvers

Dinsdag 24 januari jl. is tijdens een bijzondere commissievergadering van de Oranje Vereniging Voorhout  afscheid genomen van Ton Wolvers als voorzitter en is Kees van Rijk als ad interim voorzitter gekozen. Kees volgt hiermee Ton Wolvers op, die na zes jaar zijn functie heeft neergelegd. Ton is de afgelopen jaren het boegbeeld van de Oranje Vereniging geweest en heeft zich met hart en ziel voor deze Voorhoutse vereniging ingezet. Zijn opvolger Kees van Rijk, was de afgelopen vier jaar vice-voorzitter in het bestuur. Voor de periode van één jaar neemt hij  de taken van de voorzitter jaar waar.  Tevens is tijdens deze vergadering Jan Jonker herkozen als bestuurslid. Het afscheid van Ton Wolvers, als voorzitter, heeft op dinsdag 31 januari jl. plaatsgevonden in lunchroom ‘Ons Genoegen’.