Donatie Rabobank Bollenstreek

Op donderdag 3 juni heeft Oranje Vereniging Voorhout uit handen van Rabobank Bollenstreek een cheque mogen ontvangen.
Voorzitter Ton Wolvers kreeg deze uit handen van Koos van der Vlugt (ledenraad), Tiny Oostdam (Rabobank Bollenstreek) en Pamela van Leeuwen (Rabobank Bollenstreek). Alle bestuursleden, commissieleden en vrijwilligers zijn altijd herkenbaar aan de oranje stropdassen, de oranje polo’s en jassen. Voor het jubileumjaar heeft Oranje Vereniging Voorhout dit bedrag besteed aan nieuwe oranje polo’s, stropdassen en jassen voorzien van het jubileumlogo. Deze zullen dit jaar gebruikt worden tijdens de komende activiteiten. Oranje Vereniging Voorhout bedankt Rabobank Bollenstreek voor hun bijdrage.