Expositie 75 jaar OVV

In dit OVV-jubileumjaar hebben de vrijwilligers van de Historische Kring Voorhout en OVV een overzichtstentoonstelling gemaakt van driekwarteeuw Oranje Vereniging Voorhout.

Deze expositie is natuurlijk een 'must-see' met name voor allen met een oranje-hart, maar natuurlijk ook voor al diegenen met interesse in deze expositie van het sociaal en vrijwilligerswerk in Voorhout, laat staan voor de Voorhouters die een substantieel deel van die 75 jaar hebben meegemaakt. Waarom is Voorhout zo'n leuk plaatsje geworden, een deel van het andwoord vindt je in de historie van de Oranje Vereniging Voorhout.

De expositie kunt u bezoeken in het bestuursccentrum van de HKV aan de Bonenkruitstraat 13, 2215 BG Voorhout.
De openingstijden zijn op een aantal zaterdagen van 12 juni tot en met 13 november tussen 9.30 uur en 12.30 uur in tijdsblokken van 20 minuten.
U kunt zich ➡ hier  via het inschrijfformulier aan melden.

Voor de kinderen zijn er ook spelletjes aanwezig zoals muizenslaan, sjoellen, spiraal en het balanceerspel.
Als ze alle spellen hebben gespeeld krijgen ze een medaille.