Inschrijving Oranje Proms projectkoor 2016

INFORMATIE ORANJE PROMS ’16 PROJECTKOOR

Beste Voorhoutse zangers en zangeressen,

Op vrijdagavond 15 september 2016 vindt tussen 20.00 en 22.30 uur het 2de Voorhoutse “OranjeProms Concert”  plaats op het kerkplein te Voorhout. Het belooft weer een groots evenement te worden binnen de Najaarsfeesten. In samenwerking met de Oranje Vereniging Voorhout wordt een openlucht Proms-concert  samengesteld, dat op de vrijdagavond van de Najaarsfeesten ten gehore wordt gebracht.
Als decor voor het 2de Oranje Proms Concert zal op het kerkplein een overdekt podium worden opgebouwd met goed zicht voor het publiek. Het wordt weer een spectaculair gebeuren dat wederom gratis te beluisteren zal zijn.

Projectkoor
Een belangrijk onderdeel van dit concert is het projectkoor, dat zal bestaan uit ongeveer 100/120 koorleden tussen de 17 en 70 jaar uit Voorhout. Er zal 8 x gerepeteerd gaan worden in de periode van mei t/m september 2016, waarvan 2 repetities op zondagmiddag (tussen juni en september). Ook nu is zangervaring niet vereist, maar wel gewenst. Om het projectkoor zo divers mogelijk te maken zijn we op zoek naar een evenwichtige verdeling in leeftijd / en verdeling dames- en herenstemmen:
  • 17-30 jaar
  • 31-40 jaar
  • 41-50 jaar
  • 51-60 jaar
  • 61-70 jaar
Ook zijn we op zoek naar mogelijke solisten of achtergrond zanger en zangeressen. Voelt u zich geroepen, dan kunt u dat kenbaar maken op het inschrijfformulier. Voor solisten en achtergrondzang zullen audities worden gehouden. U krijgt hierover t.z.t. bericht.

De kosten bedragen € 25,-. Deze zijn te voldoen op de eerste repetitie. Deze kosten zijn ten behoeve van o.m. repetities, tekstboekjes, dirigent en zaalhuur.

KLIK HIER OM IN TE SCHRIJVEN (TOT UITERLIJK 30-09-2015)

De volgende spelregels zijn van toepassing:
  • Dit betreft een voorinschrijving (sluitingsdatum 30-09-2015)
  • Op basis van de ontvangen voorinschrijvingen vindt de selectie plaats
  • Iedereen ontvangt uiterlijk 31-10-2015 bericht over deze selectie
  • Het koor wordt evenwichtig opgebouwd in leeftijdsgroepen (tussen 17 en 70 jaar) en stemverdeling (Sopraan, alt, tenor, bas)
  • Zangervaring is gewenst maar niet vereist
  • Woonachtig in Voorhout
  • Voor solisten en achtergrondzang zullen audities worden gehouden
  • De kosten bedragen €25,- voor deelname (8 repetities en 2 oefenzondagmiddagen - tussen mei en september 2016)