Mobiele muziekpaviljoen.

Op vrijdagavond 28 oktober is het mobiele muziekpaviljoen overgedragen aan Oranje Vereniging Voorhout. 12 April 2014 was de eerste ingebruikname van dit mobiele muziekpaviljoen. Voor het beheer is een speciale stichting opgericht, Stichting beheer muziekpaviljoen. Het paviljoen was een lang gekoesterde wens in Voorhout. Dit is tot stand gekomen vanuit het Luchtkussenfestival. Afgelopen jaren is het paviljoen verschillende keren zichtbaar geweest in de gemeente Teylingen. De Stichting beheer muziekpaviljoen heeft besloten om als stichting te stoppen en is op zoek gegaan naar een vereniging die het mobiele muziekpaviljoen wil beheren en onderhouden. De keuze is gevallen op de Oranje Vereniging Voorhout.
Vanaf 1 januari 2023 zal het OVV mobiele muziekpaviljoen zichtbaar zijn op de website. Tegen een zeer aantrekkelijk tarief kunt u voor uw activiteit of vereniging gebruik maken van dit prachtige OVV mobiele muziekpaviljoen. Op de foto ziet u voorzitter van Stichting beheer muziekpaviljoen, Kees Buis. Tevens voorzitter van Stichting Luchtkussenfestival, Ruud Neuteboom en overige bestuursleden Jos Hoek en Steven Schrader. In het midden voorzitter van Oranje Vereniging Voorhout, Ton Wolvers.