Rustige uurtjes op kermis

Een onderdeel van de Najaarsfeesten in Voorhout vormt altijd de Kermis, iets waar de meeste kinderen naar uitkijken. Een Kermis wordt gekenmerkt door een hoop attracties met veel muziek erbij. Toch is dit niet voor alle kinderen altijd even prettig. Daarom is er samen met de Kermisexploitanten besloten tot ‘prikkelarme’ uurtjes op zaterdag 15 september van 10.30-12.30 uur, waarbij de attracties draaien zonder muziek.

Ofschoon de Voorhoutse Najaarsfeesten worden gekenmerkt door een grote hoeveelheid activiteiten, zijn er dit jaar weer nieuwe activiteiten bijgekomen en nieuwe locaties voor activiteiten gevonden. Nieuw dit jaar is het ’30 seconds tournament’ bij Luigi’s, de spellenavond bij Ons Genoegen, het ‘Shanghai darttoernooi’ bij Sportcafé De Eijk en het ‘wasmachine schieten’ op de parkeerplaats naast Pim’s Place. Als locatie is er nu ook een activiteit bij Welgelegen (hartenjagen op maandagavond), Stef’s en Jeff’s (Voorhouts Dictee op dinsdagavond) en het darten bij Sportcafé De Eijk.

Doordat sommige activiteiten van avond of locatie zijn veranderd is het handig de website of het boekje te raadplegen om de juiste tijd, activiteit en locatie te vinden.

De Oranje Vereniging hoopt natuurlijk op mooi weer bij deze altijd gezellige Najaarsfeesten.