Spaar je club gezond

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij de Plus bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren en vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt. Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro's dat oplevert voor de kas van hopenlijk onze club!
Met het geld dat u voor ons spaart willen wij onze spellen gaan opknappen en vernieuwen. Tevens zullen we het gebruiken voor de ombouw van ons onlangs aangeschafte electrische trekker

De unieke code op de voucher kun je vanaf zondag 5 september online activeren op de actiesite. De link naar deze site vind je vanaf zondag op deze pagina. Vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je jouw sponsorpunt(en) schenkt.

In totaal doen duizenden clubs en verenigingen mee aan de spaaractie verdeeld over 268 PLUS winkels. Het sponsorbedrag dat we gaan verdelen is ruim 3,2 miljoen euro.

Maak kans op een PLUS Cadeaukaart

Maak wekelijks kans op één van de drie PLUS Cadeaukaarten t.w.v. 75 euro! Activeer vanaf zondag 5 september jouw sponsorpunt(en) op de actiesite en word clubsponsor van de week. De link naar deze site vind je vanaf zondag op deze pagina.  Hoe meer sponsorpunten je activeert, hoe meer kans je maakt. Lees hier de actievoorwaarden van deze winactie.