Steun de Crowdfundactie

In 2011 was Voorhout voor de eerste keer getuige van dit muzikaal festijn. We gaan nu in 2016 voor de overtreffende trap in een nog groter spektakel: Oranje Proms 2016!

Om dit doel te bereiken is geld nodig. De Oranje Vereniging doet dit keer ook een beroep op alle inwoners van Voorhout door middel van crowdfunding.

flyer crowdfunding v22

Jouw donatie komt ten goede aan de totale Promsbeleving; er wordt bladmuziek aangeschaft, arrangementen gemaakt voor de muzikanten, solisten en koor. We werken met vakmensen om met het koor en orkest te repeteren. We hebben heel belangrijke sponsors die onderdeel maken van de productie en professionele apparatuur ter beschikking stellen voor het podium, licht en geluid. Er zijn aggregaten, toiletten, tenten en steigers benodigd om alles goed te faciliteren. We streven er naar om met de hele organisatie en deelnemers (ruim 200 vrijwilligers) en alle fans in het publiek de show nog grootser en mooier te maken dan 2011. Daarvoor is jouw ondersteuning onmisbaar. Maak ook onderdeel uit van dit 100% Voorhouts product en doneer; Jouw donatie betekent Promssensatie! Word ook ‘fan‘ van dit unieke evenement en maak deze editie onvergetelijk. Je bent al fan vanaf €10,-. Als beloning geniet je straks dubbel en dwars op het Kerkplein op 16 september tijdens de Oranje Proms 2016!

Namens alle muzikanten, solisten, koorleden, vrijwilligers en fans die jou reeds voorgingen, super bedankt!

STEUN HIER DE CROWDFUNDACTIE