Ton Wolvers benoemd tot lid in de orde van Oranje-Nassau

Onze voorzitter Ton Wolvers is Maandag 26 April benoemd als lid in de Orde van Oranje-Nassau. Al 35 jaar is hij als vrijwilliger actief voor verschillende organisaties op het gebied van cultuur, sport en kerk. Vanaf 1985 is hij betrokken bij toneelvereniging Cultuur Verheft. Altijd beschikbaar om achter de schermen allerhande hand- en spandiensten te verrichten. Ook was hij één van de initiatiefnemers van het jeugdtoneel.
Ton was een aantal jaar betrokken bij de schooiwagen van het corso, als speakerpersoon verleende hij zijn medewerking op het traject Voorhout-Sassenheim.
Bij de oprichting van Theaterschool Teylingen trad Ton Wolvers als penningmeester toe tot het bestuur. In 2016 werd hij door het bestuur van de Oranje Vereniging Voorhout voorgedragen als kandidaat voor het voorzitterschap, in januari 2017 werd de voorzittershamer aan hem overgedragen.
Hij  zet zich ook al 20 jaar in voor de sport in onze gemeenschap en is 20 jaar betrokken geweest bij HV Warmunda – als voorzitter, penningmeester en trainer – en heeft negen jaar in het jeugdbestuur van VV Foreholte gezeten. Maar ook voor RKVV Teylingen en HV Foreholte was hij actief als vrijwilliger. Voor alle vier de verenigingen was hij op het veld actief als scheidsrechter. Bovendien zet Ton zich al 15 jaar in als vrijwilliger bij Parochie Sint Maarten, als secretaris van het parochiebestuur, lid van de Camillusgroep, en als presentator en gangmaker bij het Rad van Avontuur tijdens de jaarlijkse kerstmarkt. Ton Wolvers wordt omschreven als een goed bestuurder, een verbinder, enthousiast en toegewijd.

Donderdag 29 april heeft de Burgemeester de onderscheiding ook daadwerkelijk overhandigd en is deze door zijn vrouw Edith opgespeld.

Wij Feliciteren Ton met deze welverdiende onderscheiding.