Voortzetting samenwerking scouting

Maandag 7 juni jl. werd voor de opslag van Oranje Vereniging Voorhout het contract ondertekend tussen Ton Wolvers, voorzitter OVV, Merel Plug, coördinator van het hekkenteam Scouting Boerhaavegroep en Joost IJsselmuiden van Stichting Promotie Herenstraat. Dit onder toeziend oog van Lennart van der Dussen en Jeroen Bol.

Tijdens de najaarsfeesten is er een intensieve samenwerking tussen de Oranje Vereniging Voorhout en het hekkenteam. Het hekkenteam zorgt o.a. voor een veilige afsluiting op het gehele evenemententerrein, het ophangen van de route- en verwijzingsborden, het begeleiden van optochten, het inrichten van parcoursen, het uitvoeren van oversteek- en veiligheidsdiensten en gezamenlijk met de OVV voor het opruimen en schoonmaken op de zondag na de feesten. Voor stichting Promotie Herenstraat reinigt de Scouting na de braderie de Herenstraat. Alle partijen zijn blij deze samenwerking opnieuw vast te leggen voor de komende 3 jaar.