Wim Berg, ere-lid Oranjevereniging Voorhout
Vrijdag 19 januari werd Wim Berg, tijdens de jaarvergadering van de Oranje Vereniging Voorhout, benoemd tot erelid van de vereniging.
Wim Berg nam tijdens deze vergadering afscheid als bestuurslid. Hij heeft 14 jaar een bestuursfunctie vervult bij de OVV. Naast deze bestuursfunctie is hij al ruim 33 jaar betrokken bij de OVV. Ruim 11 jaar vertegenwoordigt hij de OVV bij het Luchtkussenfestival, dat samen met de TOV georganiseerd wordt en is hij betrokken bij de Kerstmarkt van de Bartholomeusparochie.

Voor velen is Wim een van de bekende gezichten van de OVV. Hij wordt vooral benaderd voor het lenen van materiaal. Het stoppen van de bestuursfunctie houdt niet in dat Wim Berg niet meer betrokken is bij de OVV. Als commissielid zal hij nog bij veel zaken betrokken blijven en activiteiten uitvoeren.

Waarderingsprijs 2017
Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Teylingen ontvingen wij de waarderingsprijs 2017 samen met de Oranjevereniging Sassenheim en de Vereniging tot viering van Warmonds feesten. Wij zijn bijzonder blij met deze prijs van waardering.

.