Medewerkers

De activiteiten van de Oranje Vereniging Voorhout worden door tientallen vrijwilligers georganiseerd. De nadruk van de evenementen ligt in het voorjaar op Koningsdag, 4 en 5 mei. In het najaar zijn dat de najaarsfeesten met de kermis.
Onder het dagelijks bestuur zijn de circa 20 commissieleden actief met de voorbereiding en organisatie van de uiteenlopende activiteiten. Bij de uitvoering van de activiteiten kan de Oranje Vereniging Voorhout al jaren rekenen op veel vrijwilligers die hun medewerking verlenen.
Om de last van de huidige bestuursleden, commissieleden en medewerkers te verlichten en om het niveau van de festiviteiten te handhaven c.q. te verhogen, zoekt de Oranje Vereniging versterking.

Commissieleden
Ben je creatief en wil je meewerken aan het bedenken, uitwerken en organiseren van activiteiten?
Voor actieve mensen die graag wat willen organiseren, is het mogelijk om plaats te nemen in een commissie, die de organisatie op zich neemt van een losse activiteit.
Hier kunnen we nog veel extra mensen gebruiken dus schroom niet en meld je aan om te kijken wat jij voor de Oranje Vereniging Voorhout kan betekenen.

Medewerkers
Zie je het niet zitten om iets te organiseren, maar vind je het leuk om bij één van de leuke evenementen mee te helpen? Ook dan ben je van harte welkom, we kunnen altijd mensen gebruiken.
Denk hierbij aan verschillende hand- en spandiensten in de voorbereiding en uitvoering van de evenementen. Ook hiervoor kunnen we nog veel extra handjes gebruiken.