45e Avond-4-daagse Voorhout, 11 t/m 14 juni

Dinsdag 11 t/m vrijdag 14 juni 2019  45e Avond-4-daagse

Voorhout in ‘beweging’
Vier avonden wandelen door en om Voorhout samen met de Oranje Vereniging Voorhout.

Ook dit jaar nodigen we rolstoelgebruikers uit om één avond mee te gaan om van de wandelsfeer te genieten: woensdagavond  ROLSTOELAVOND! Iedereen met rolstoel kan op deze avond mee.  U hoeft slechts een dagkaart te kopen. Kunt u geen begeleider vinden, dan kunt u contact met ons opnemen en  dan regelen wij voor u iemand die u over de route brengt. Wel graag een week van tevoren aanmelden.

18.30 uur: Start iedere avond vanuit het startvak op het parkeerterrein van sportpark De Elsgeest

Voorverkoop van maandag 3 t/m dinsdag 11 juni tot 16.00 uur bij:
• Neuteboom Kaas-Verswereld, Herenstraat 65
• Slagerij Voordouw,  Herenstraat 43

Vrijdagavond 14 juni is de Kids-loop, dit jaar genaamd 'De Speelbrug Kidsloop'. Een mooie gelegenheid voor de allerkleinsten of diegenen die nog nooit meegedaan hebben, om te kijken hoe dit bevalt. Wie weet volgend jaar dan de hele Avond-4-daagse lopen. Deze avond worden er, zoals ieder jaar voor de intocht, op het Raadhuisplein aan de finish bloemen verkocht.
Koop uw bloemen voor de deelnemers aan de Avond-4-daagse bij de kraam van de Ladies Circle Voorhout. U steunt daarmee het goede doel. Naast deze inkomsten zal een deel van het inschrijfgeld van elke deelnemer aan het goede doel ten goede komen. Het goede doel wordt later bekend gemaakt.

Intocht door het centrum van Voorhout op vrijdag 14 juni vanaf het  Raadhuisplein onder begeleiding van St. Cecilia vanaf 20.00 uur.