Wandelvierdaagse Voorhout, 12 t/m 15 juni

Voorhout in ‘beweging’ 44e Avond-4-daagse
Vier avonden wandelen door en om Voorhout samen met de Oranje Vereniging Voorhout

18.30 uur: Start iedere avond vanuit het startvak op het parkeerterrein van sportpark De Elsgeest
Ook dit jaar nodigen we rolstoelgebruikers uit om één avond mee te gaan om van de wandelsfeer te genieten.
Daarom wordt de woensdagavond DE ROLSTOELAVOND! Iedereen met rolstoel kan op deze rolstoelvriendelijke avond mee. U hoeft slechts een dagkaart te kopen. Kunt u geen begeleider vinden, dan kunt u contact met ons opnemen en dan regelen wij voor u iemand die u over de route brengt. Wel graag een week van tevoren aanmelden.

Voorverkoop van maandag 4 t/m maandag 11 juni tot 16.00 uur bij
- Neuteboom Kaas-Verswereld, Herenstraat 65
- Slagerij Voordouw, Herenstraat 43

De OVV heeft in samenwerking met de Ladies' Circle dit jaar ervoor gekozen de VoorleesExpress Bollenstreek te steunen. Stichting VoorleesExpress zorgt ervoor dat kinderen met een taalachterstand extra aandacht krijgen. Een half jaar lang komt er een vrijwilliger bij hen thuis om voor te lezen. Samen met de ouders streven zij ernaar dat taal en leesplezier een vaste plek binnen het gezin krijgen. Via onderstaande link kunt u meer lezen over deze organisatie. www.voorleesexpress.nl/locatie/view/bollenstreek

Op vrijdag 15 juni worden er, zoals ieder jaar voor de intocht, op het Raadhuisplein aan de finish bloemen verkocht.
                                                           Koop uw bloemen voor de deelnemers aan de Avond-4-daagse bij de kraam van de Ladies Circle Voorhout.
U steunt daarmee het goede doel. Naast deze inkomsten zal een deel van het inschrijfgeld van elke deelnemer aan de organisatie stichting VoorleesExpress ten goede komen.

Intocht door het centrum van Voorhout op vrijdag 15 juni vanaf het Raadhuisplein onder begeleiding van St. Cecilia vanaf 20.00 uur.

E.H.B.O.-vereniging Voorhout is alle dagen op het wandelparcours aanwezig.