De Oranje Postduivenvlucht

Zoals altijd starten we de feestweek weer met de Oranje Postduivenvlucht. U kunt u zelf of iemand anders opgeven om uit naam mee te vliegen met een duif van de duivenvereniging. De inschrijvingen hiervoor zijn alvast opengesteld, dus meld u aan en maak kans op de winst

Om 9.30 uur zullen de duiven gelost worden met medewerking van PV de Voorhouter en de Blauwband uit Sassenheim.
Losplaats: Regio Meer/Hoogstraten (België)
Deelname: Iedereen met een postduif, ook niet-leden. Maar ook: u kunt uit eigen naam, de naam van uw partner, de naam van een vriend of vriendin, de naam van een overig familielid, de naam van uw buurman of buurvrouw, de naam van uw vereniging, of iemand die u wilt verrassen, een duif laten meevliegen. PV de Voorhouter en de Blauwband zullen hiervoor een duif beschikbaar stellen. Misschien wint u deze vlucht zonder zelf een duif te hebben.Informatie: Ivo van der Lee (06-19009485)