Luchtkussenfestival, zondag 3 juni

Herenstraat Voorhout

Nederlands leukste Straat Luchtkussen Festival vanaf 13.00 uur op de Herenstraat
De Herenstraat zal weer vol staan met spectaculaire springkussens van IJvents met een groot aantal super hindernis- en survivalbanen. Jong en oud kunnen zich deze middag weer eens flink uitleven. Voor de jongste deelnemertjes is weer een fantastisch leuk Kids-plein ingericht m.m.v.  De Speelbrug.  Speciaal voor hen staan er kindvriendelijke en veilige springkussens.
Met het polsbandje kun je onbeperkt gebruik maken van de springkussens. Voor € 5,- zijn deze polsbandjes te koop bij de kassa’s in de Herenstraat en bij het Kids-plein. Bij een aantal kussens staan meetpalen om te zien of je niet te klein bent om op dat specifieke kussen te mogen. Ben je nog niet groot genoeg, dan ga je naar een ander springkussen waar je wel op mag. Hier zal nadrukkelijk op gecontroleerd worden om ongelukken te voorkomen.

Het Mobiele Muziek Paviljoen staat tijdens het Luchtkussenfestival op het Kerkplein in de Herenstraat als hoofdpodium voor de blaaskapellen. Tijdens het Luchtkussenfestival zijn er op diverse locaties muzikale optredens. Met een gezamenlijk muzikaal optreden zal aan het eind van de middag rond het Mobiele Muziek Podium het festival worden afgesloten.

Informatie over ‘het goede doel’ zal worden vermeld in de weekbladen, op posters, of kijk op www.luchtkussenfestival.nl

De organisatie is een samenwerking tussen: TOV-Voorhout, SPH, Rotary Voorhout, IJsclub Voorhout, Oranje Vereniging Voorhout, IJvents Springkussen Verhuur Voorhout m.m.v. De Speelbrug.
E.H.B.O.-vereniging afdeling Voorhout is bij het Luchtkussenfestival aanwezig.