Luchtkussenfestival, zondag 2 juni

Herenstraat Voorhout

Nederlands leukste Straat Luchtkussenfestival vanaf 13.00 uur op de Herenstraat
De Herenstraat zal weer vol staan met spectaculaire springkussens die voldoen aan de daarvoor geldende normen en eisen. Er zijn o.a. een groot aantal super hindernis- en survivalbanen. Jong en oud kunnen zich deze middag weer eens flink uitleven. Voor de jongste deelnemertjes is weer een fantastisch leuk Kidsplein, ingericht onder professionele begeleiding. Speciaal voor hen staan er kindvriendelijke springkussens.
Met het polsbandje kun je onbeperkt gebruik maken van de springkussens. Voor € 5,- zijn deze polsbandjes te koop bij de kassa’s in de Herenstraat en bij het Kids-plein. Met betrekking tot veiligheid kan gemeld worden dat deze al 13 jaar voor zowel de deelnemers als de vrijwilligers voorop staat en ook dit jaar zal dit prioriteit blijven!

Het Mobiele Muziek Paviljoen staat tijdens het Luchtkussenfestival op het Kerkplein in de  Herenstraat als hoofdpodium voor de blaaskapellen. Tijdens het Luchtkussenfestival zijn er op diverse locaties muzikale optredens. Met een gezamenlijk muzikaal optreden zal aan het eind van de middag rond het Mobiele Muziek Podium het festival worden afgesloten.

Informatie over ‘het goede doel’ zal  worden vermeld in de weekbladen, op de posters, maar is ook te vinden op  www.luchtkussenfestival.nl

De organisatie is in handen van Stichting Luchtkussen Festival Voorhout.
EHBO Vereniging afdeling Voorhout is bij het Luchtkussenfestival aanwezig.