De wandel 4-daagse komt er weer aan!

Voor de 42ste keer organiseert de Oranje Vereniging Voorhout de avond-wandel-4-daagse, de laatste jaren onder het motto:  “Voorhout in beweging”.

Datum            : dinsdag 14 t/m vrijdag 17 juni.
Start               : 18:30 uur bij het scoutinggebouw aan de Sportlaan.

Afstanden      : 5 of 10 km (er is ook een mogelijkheid om een dagkaart aan te schaffen) en voor de lln van groep 1,2,3 de Kidsloop op de vrijdagavond

Flyers             : Op school worden er flyers aan de leerlingen uitgedeeld met verdere informatie

Dit jaar           : vanwege het 70 jarig jubileum van de OVV neemt het bestuur het defilé af op de donderdagavond waarbij iedereen die oranje is een leuke attentie krijgt van het bestuur!

Voorverkoop   : van maandag 6 juni tm dinsdag 14 juni 16.00 uur bij J. Schulte, Herenstraat 124 te Voorhout en op maandagavond 13 juni aan de sportlaan nr. 2 bij het OVV gebouw.

Prijzen            : voorverkoop € 3.50 en op de avond zelf € 4,- (50 cent per startkaart voor het goede doel!

EHBO is aanwezig en de laatste avond wordt iedereen feestelijk ingehaald door de drumfanfare St. Cecilia. Voor iedereen die de 4 avonden volbracht heeft is er een herinneringsmedaille. Dagelijks wordt er onderweg voor een bekertje limonade gezorgd (en misschien nog wel wat meer!.

Goede doel
In samenwerking met Ladies Circle Voorhout steunen we met de inschrijving de organisatie “Little dresses voor Africa”: http://www.littledressesforafrica.org.
Wij hopen dat Voorhout, nog meer dan vorig jaar, in beweging gaat komen.

Namens de OVV wandelcommissie.
Theo Smit , Klaprooshof 10, 2215 DM Voorhout
Telefoon: (0252) 230 123